3/2 2017 Träning mm.

När jag kom hem så var det ljust ute, slutar tidigt på torsdagar och det är så härligt. 

Åkte på träning för Emma med Collin och Matteus.

Collin
Jag började med Collin för det är enklare på transporten när vi tar han först. 
Vi själva hemma har ju tyckt att Collin efter sin orenhet och vila på det rör sig bättre och är mer ihop i kroppen från start och det höll Emma med om. Kul att man känner samma.

Collin i aug-16
Marie Wickströms foto.

Matteus
Sist var det dags för fina Matteus. 
Emma har inte sett Matteus på ett tag och hon sa att "jag har aldrig sett honom så fin som idag" gissa om man blir glad då.  

Jag är inte helt ute och cyklar när jag rider hästarna alltså hemma och jag tränar My rätt på Matteus :) 


 

Kommentarer
- Julia

Åh vad fina bilder och super inspirerande blogg:)
Riktigt intressant att följa din resa med dina hästar men också andra som du utbildar elever och hästar t.ex matehus och My. Kram💕

Svar: Tack snälla du och välkommen hit !Kram
Sandra Wickström

2017-02-03 @ 20:37:41

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0