15/2 2017 Vår tisdag

Började med stalltjänst som vanligt :)

My kom hit vid lunch och sen var det full fart. My fick prova att rida på Valentina efter att jag ridit henne lite.

Hon hoppade några skutt också
 
Jag tränade sen My och Nicole och det fick ett pass med lite hoppning. Pappa och Moa åkte med Guling på mätning. 

Träning hos Emma med Collin och Money Boy på kvällen och då jobbade Moa och Mimmi på hemma med hästarna.
Collin var väldigt spänd och beredd att dra vid minsta lilla. Fick honom med bästa Emmas hjälp att slappna av och jag kunde komma till ridning.

Money Boy var bättre idag men han är inte lätt... Emma satt upp och försökte rida loss honom och det fick hon till slut och kommentaren var "jag tror minsann att Boy har blivit en diva" och ja det stämmer så bra. 

Matrix var dagens stjärna som skötte sig riktigt fint när han reds.

Emi jobbade på lina. Jag är osöker på vilka mer som fick jobba när inte vi var hemma.

Tårta blev det vid 21.30 när vi var klara i stallet.

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0