15/2 2017 Fantastiska småstjärnor!

Åh vad det är roligt att jobba med mina elever. De utvecklas så fort och jag blir ofta förvånad när jag står och tittar på dem. För 2 veckor sen var Nicole tveksam till galopp idag hoppade hon småhinder och det blev galopp nån gång och då lyser hon som en sol :)

Nicole & bästa allroundhästen Harry Barry



Kolla leendet på bilden här:


My & Matteus

Ja vad ska man säga mer än att man är stolt? Jo jag är också tacksam att deras familjer låter oerfarna mig träna deras barn, tack!

 



 
 

Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Så fina ekipage!

Svar: Visst är de!
Sandra Wickström

2017-02-15 @ 11:34:41
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0