31/12 2017 Stort tack för stödet 2017

Stort tack för Ert stöd under 2017

Vi klarade all mål jag hade satt för hästarna

- Ypäjä Finland, vinst och placering i internationella starter.
- Kristiansand Norge, placering i internationell start.
- 5:e plats i SM i ponnydressyr
- 26:e plats på EM av 60 startande i dressyren
- 2 st 9:e plaster i olika åldersklasser i Ungponny-SM
- Vinst i 6-års championatet i dressyr för B-ponnyer
- Silver i Lag-SM med mitt lag Särö RF
- Red SIHS ponnykür på Friends Arena
- Jag har utökat mina träningar för ryttare, jag har nu 15 st som tränar för mig
- Jag har haft flertalet läger för yngre ryttare med deras ponnyer hemma.

         

Min förhoppning är att Ni vill fortsätta vara med påp vår resa 2018 då jag har en läromästare plus flera fina yngre förmågor att jobba med. Nya mål sätts nu efter hästarnas nivå. 

Tack!

 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0