22/12 2017 Jobbar på

Tomten kom förbi
Idag vaknade man upp och alla i stallet har fått fina julklappar av familjen Romfeldt. Stort tack och lycka till med tilltänkta hästen!

Ny ponny välkomnas
Melodi
född 2009 sto, russ
e. Qum 609
u. Rapsodi 
ue. Nestor 570
Kom till oss 171220 
Ägare/uppfödare: Louise Sjölund
Ska ridas till/utbildas.
Ska bli roligt att lära känna denna gulliga trevliga lilla tjej. Hennes lillmatte ska jag sen hjälpa med ridningen så att ekipaget går framåt. Hoppas de kan komma redan i mellandagarna och träna. 

Wizt
Nu har Wizt varit hos oss i snart 1 månad och vi ska ta ett beslut om han ska köpas. Jag älskar verkligen hästen. Lite svår med vissa saker men alla hästar har nåt. Han har sin ålder emot sig tyvärr men han är fräsch i kroppen. Hoppas hoppas det går bra. 

Träning
Igår hade vi träning för Emma alltid lika kul och lärorikt..
Jag tränade Money Boy och oj oj oj vilken ridkänsla han ger! 
Wizt var också med och här fick jag kämpa mer med att få ihop allt men det är en stor häst som jag ridit i knappt 4 veckor och det är klart att det ska vara lite upp och ner. 
Moa tränade med Walencia och ja de har gjort stora framsteg tillsammans. 

 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0