18/12 2017 Flera vändor

Helgen har bestått av kyla och snö. Tappar humöret lite när man inte kan rida på som man är van vid.

Igår var vi 4 vändor i ridhus. Tidskrävande!

Collin
Collin var laddad kan man säga, redo att fly omgående hela första 15 min jag red. När jag väl kommer till ridning och han slappnar av är han fantastisk att rida. Galoppen är fantastisk!
Collin tyckte att vi skulle prova lite galoppombyten, inte helt lätt på en laddad kille. 
 

Money Boy
Boyan är riktigt riktigt fin just nu. Tränar på styrka enligt planen med Emma.
 
Curre
Tog fram bommar när det var dags för Curre och Wizt. Curre behöver klippas snart han är som en fluffig nallebjörn. Lycklig det barn som kommer få Curre sen. 
 

Wizt
Wizten är mer och mer bekväm med oss och jag märker mer och mer hur hans personlighet är. Vill alltid jobba och är mjuk och fin i kroppen trots sina 18 år. Har ridit på bara träns och utan sporrar senaste 1,5 veckan och det går utmärkt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0