29/8 2017 Clinic fälttävlan på EM i Göteborg

Som jag skrivit om förut så har jag varit med och visat upp fälttävlan i paddocken på Heden nu under EM i Göteborg,

Ridsportförbundet frågade Elin Göransdotter om hon ville och kunde visa upp fälttävlan och det gjorde vi! Tack Elin för att vi fick vara med. Väldigt proffsigt planerat och genomfört av Elin med familj!

1a dagen visade vi de 3 delarna i fälttävlan. Vi var 3 ryttare som visade var sin del.
Hedde Kinnerbäck Lake visade banhoppning
Ella Lindegårdh visade terränghoppning
Jag visade dressyren.



Mimmi filmade dressyrdelen som jag red på clinicen. Fick med allt utom då Elin frågade mig lite om vad jag tyckte om fälttävlan mm för då fick alla som vara med springa in med hinder som skulle sättas upp.
 
Det fanns ingen möjlighet att värma hästarna tyvärr så be nice när ni ser filmen!

Det var verkligen roligt. Vem kunde tror att Money boy skulle visa grenen fälttävlan...?
Stort tack Elin för förtroendet!

Har lite bilder också de kommer i ett eget inlägg.
 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0