24/8 2017 Bästa jobbet

Gissa om jag känner mig nöjd med mitt hästliv... ta igår som exempel då jag hade 3 st träningar :) Love Life!

Matilda på Mazarin
Mazarin är 4 år och ger Matilda lite huvudbry ibland. Igår satt jag upp och red loss henne. Vi valde sen att sätta på en gummisnodd som satt jättelöst och då slipper Matilda bråka med henne om hon slår upp huvudet. Bra jobbat Matilda!
 
My på Matteus
My har som jag sagt innan tagit ett stort kliv framåt i utvecklingen. Det var en fröjd att träna ekipaget igår!

Sandra på Cadillac
En ny elev som jag tränat ett par gånger. Stort framsteg sen senast. Kommer bli jätte bra!
 
 
Det är så roligt att se ALLAS positiva utveckling!

 
 

Kommentarer
- Anonym

Du är så duktig sandra❤ Anki

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-08-24 @ 09:45:49

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0