14/8 2017 Collin har varit ute igen

Igår fick Collin åka ut igen. Denna gång var det en pay and ride i Berg och där har vi aldrig varit innan.

Trevligt ställe som höll tiderna bra. Tråkig väg men Collin åker bättre och bättre tack och lov!

För första gången går vi väldigt långsamt tillsammans med Mimmi. Mimmi stackarn har ju vrickat foten illa så Collin får gå med handbroms i.

Väldigt imponerad av min prins för han har gått på sparlåga nu när jag hade läger hemma för mina tjejer och sen så ska vi iväg på tävling och han sköter sig riktigt bra!

Värmer

1 gång blev jag arg på honom och det var när vi passerade ett ekipage på utsidan (på spåret) och Collin bestämmer sig för att skicka ut bakbenen mot dem. Det var inte ens speciellt nära.

På banan innan startsignal


Vi har fått startsignal:

Så nöjd med min kille! 67,1% i La3 trots nån grov miss.
Viktigast för mig är ändå att han jobbar på och lyssnar på mig.

Han är elektrisk!
När jag ridit färdigt så stod vi vid banan mm och läste protokoll och kollade på andra ekipage. Helt från ingenstans kastar han sig i sidled ett par steg.... då känner man igen honom. Tur att man inte tappar honom i dessa lägen.
 


Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0