10/8 2017 Mycket nu

Jag har fullt upp kan man säga, lägret är igång och jag har haft 4 härliga tjejer, nu har Ellen åkt hem så det är 3 st tappra kvar.

Vi har haft lite otur med vädret men så är det att ha häst, man rider trots att regnet vräker ner. Sen kan man ju alltid minska ner antalet något när man rider och ta en extra vid uppehåll. Tjejerna var genomblöta så det blev till att be mamma tvätta och hänga på tork.


Här har vi samlat tjejerna på hög :)

Ellen och Matilda längts ner i högen
My och Jasmin på topp

Jasmins supersöta "Prinsen"


Matildas Mazarin 4 år

Vad gör vi då?
Tisdag kväll så var det hoppträning för duktiga Nils Stridh Svensson för de som ville.

Onsdag fm så spöregnade det så vi var först i stallet och jag och Mimmi visade hur man knoppar och lindar ben. Efter detta red de på sina fina ponnys, knoppade och lindade.... My och Jasmin hade otur för det regnade verkligen mycket när de red. De är tappra tjejerna!

Efter lunch så red Matilda och Ellen på lika fina ponnys.

Film hos Mimmi stod sen på schemat och efter det serverades pannkakor. Solen lös så vi tog en uteritt på våra ponnys.

Avrundade kvällen med bullar och kortspel.
 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Mysigt de låter för tjejerna 😊

Svar: Ja jag tror de har det bra ☺
Sandra Wickström

2017-08-11 @ 07:24:37
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0