5/4 2017 Trött och gjort nytt gymnasieval

Denna veckan är det verkligen fullt upp hela tiden. jag kan känna att man är otillräcklig både i skolan och hemma. Vi har haft nationellaprov och sen när man kommer hem så är orken inte maximal. Jag har också fått nån allergisk reaktion som inte blir bättre utan utslagen sprider sig och jag är trött. Mycket trötthet beror nog på tabletterna jag äter. Vi får ta kontakt med läkaren igen för utslagen blir inte mindre direkt. Jag har inte slarvat med mjölkproteinallergin alls nu och ändå blir det värre.

Idag ska Matteus få åka till Emma på träning. På söndag ska han ut på äventyr.

Tur att jag har tjejerna hemma som hjälper till. Hur skulle det se ut annars?!

Jag har i alla fall bestämt mig för att söka gymnasie på distans som jag blivit rekommenderad här på bloggen bland annat. Ska ändra min ansökan nu i omvalsperioden. Det får bli Samhäll på distans, fanns inte så många program men det blir bra.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0