23/4 2017 Molly, vilken utveckling!

Cristalls Moviestar var vi på tävling med igår som jag skrivit om innan. Vilken utveckling på den lilla ponnyn! 

Här är hon i slutet av februari
 
 
Igår 21/4
 
Jag tittar mycket på överlinje, benrörelser och formen såklart! 
Jag är stolt och glad att få vara med och utveckla Molly tillsammans med ägarna Isabelle och Anki. 


Kolla här..... hon börjar röra på benen:

Det tar ett tag på framridningen att övertala Molly om att det jag tycker är det bästa men när man nått fram så blir det bra! Hon frustar och trampar på som hon inte gjort innan! 

Nöjd pilot!

Hon fick omdömet "maffig" i protokollet igår och det kan man bara hålla med om. 
Bra jobbat Anki, nu galopperar vi vidare! 

 

Kommentarer
- Anonym

Ja den ponnyn är verkligen något speciellt❤ Inte att förglömma är att hon är född och uppvuxen hos Isabelle som format henne så grymt bra😀 Isabelle har alltid vetat om att hon kommer bli något😆 kram till dig Sandra ❤

2017-04-23 @ 11:05:06
- Isabelle

Det är verkligen stor skillnad 😁 Hon har blivit så fin❤️ Imorgon ska jag hoppa upp första gången på 2 månader, ska bli spännande att få känna på henne nu😍

Svar: Kommer gå utmärkt <3
Sandra Wickström

2017-04-23 @ 12:38:25
- Erika Pettersson

Så fin ponny :)

Svar: Tack det tycker vi också
Sandra Wickström

2017-04-23 @ 18:11:00
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0