19/4 2017 Collin, ett bra pass.

Jag red som jag skrivit innan ett pass på Collin igår. Underbara häst! Mycket bilder på honom i detta inlägg.

Jag älskar verkligen att rida denna guldklimp. Hela han gungar som en båt att rida och det ger en väldigt speciell känsla. Härligt!

Han jobbar rätt med motor och bra påskjut bakifrån. Det känns mer än det syns på bilderna tycker jag.


Fia the boss har koll på oss!

Collin fäller just nu och det ganska rejält. Jag längtar efter att han sätter sin sommarpäls han blir så fin då. Hans pappa är ju en welsh cob och det märks i allt hår han har på benen bland annat.


Ser ni att det är ett nytt träns? Jag provade hans tävlingsträns (ändrade inte bett) igår och nu tycker jag att han stängde munnen tidigare in i passet och att han tog bättre stöd på bettet. Perfekt att variera träns och bett då och då.

Jag prövade att rida förvänd galopp på Collin igår i en något samlad galopp och han gjorde det såååå bra. Härlig balans och bra påskjut!



Så glad och tacksam att jag får förtroendet att utbilda denna underbara häst! Tack Anneli <3

 

Kommentarer
- Liselotte

Han är fin Sandra, jag ser MB här o var , lycka till med utbildningen av honom :)

Svar: Farmor ❤ Jag ser också Boy i honom. 🌟❤🐎
Sandra Wickström

2017-04-19 @ 09:49:39
- Anneli A

Tack själv ... du är så duktig med Collin ❤❤

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-04-19 @ 16:15:18
- Ellen - tävlingsryttare

Snyggt!

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-04-19 @ 17:54:57
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0