18/4 2017 Min helg och tankar om fortsättning

Min helg har varit mest glädje och tacksamhet men också ledsamheter.

Küren var inte kul med volterna som jag skrivit om innan.

Lite kort från värmningen till küren

Jag red sen Mästerskap som jag också skrivit om och jag är så nöjd att jag vågade satsa Liiiiite mer än annars. Nu orkade han inte hela vägen på ett ställe men vad gör det i det stora hela? Ingenting.
Money Boy är kungen!

Jag har fått besked att jag ska få åka till Norge och tävla i maj :) :) 
Åter till denna jobbigt tråkiga fråga.... pengar. Jag tar gärna nya samarbeten med nya sponsorer! Ni behövs!!!!!
Kontakta mig gärna på mail: [email protected]

Ja jag vet åter samma direkt efter tävling men jag ser framåt inte mycket bakåt. Klart att jag jobbar allt jag orkar själv det behöver ni inte fundera över.
 

Kommentarer
- Sanna

Vad roligt, hoppas det går vägen med Norge. :)

Svar: Ja hoppas
Sandra Wickström

2017-04-18 @ 15:46:43
Blogg: http://www.sannajohansson.com
- Erika Pettersson

Blicka framåt de är så man också når framgången :) inte titta för mycket bakåt

Svar: Ja så tänker jag!
Sandra Wickström

2017-04-18 @ 16:37:04
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0