13/4 2017 Collin

Fina Collin, rörlig som få. Känns som att sitta på en gungande båt ungefär.

Nu har vi kommit till att han hittat sin balans igen och var han ska sätta hovarna så nu börjar jag jobba med styrka.


Han har varit så lugn i huvudet också den senaste tiden så jag hoppas att han mognat lite.
Vi har haft ett tag där han testat oss i hanteringen. Inget dumt bara sånt som kan reta upp en som att t.ex bara leda honom till hagen och han ska stanna 100 gånger och äta gräs, det lilla gröna som finns.
Han har breddat sig så nu passar inte sadeln längre. Lade på min Wellington och det fungerar just nu. Mätte honom och nu är han 1,64 hög.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0