12/4 2017 Tisdag

Började dagen med stallet och sen matteläxa. Lov och jag måste göra läxor hmmmm.

Collin
Jag red sen Collin ett pass och han är så fin nu. Vi jobbar med kondition just nu.

Hoopy
Fick jobba på lina.

Matrix
Reds av Moa

Curre
Fick gå ett pass på banan.


Shamoon
Reds av Nellie

Spetan
Reds av Elsa

Pumpan
Reds ett pass av Moa. Pumpan är en 5-årig welsh PB som är till salu.

Money Boy
Var på Skålltorp och tränade küren för Emma. Börjar hitta det nu!


Emi
Red Emi på banan och hon var fin men hon blir spänd när det är många andra ekipage där. Jag valde då att gå till den andra ridbanan och fokuserade på att få henne att slappna av där.

Andra ban
Emi fick skritta runt där tills hon sänkte nacken och slappnade av.

 

Kommentarer
- Anonym

Hej!
Vilken kamera fotar ni med?
Jättefina bilder!

2017-04-12 @ 10:18:00

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0