11/4 2017 Horsemosens Coriander

 Horsemosens Coriander eller som vi kallar honom "Curre Burre" har bott in sig hos oss ett tag nu och vi trivs verkligen med honom.

Curre har hoppdiplom men är aldrig innan hoppad uppsuttet och idag tyckte vi det var dags. Vilken stjärna!


Vilken ponny, vi är imponerade! Han har hoppdiplom säger hans ägare Erika Book och det förstår vi varför :)

Duktiga Mimmi introducerade hinder på bästa sätt som vanligt. Önskar jag kunde bli lika duktig på det.

Efterträdare
Här tror vi att vi hittat Harry Barrys efterträdare och det gör mig så glad. Harry är ju till salu och visades igår för en familj som skulle passa honom perfekt. När han säljs så kommer jag sakna att ha en "hoppeponny" som också kan gå fälttävlan. Det kändes precis som när vi testade att hoppa Harry i början och han helt okomplicerat tar sig an hindren och tycker det är kul.

 


 
 


 
 

Kommentarer
- Anita

Fina bilder :D

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-04-11 @ 08:27:52
Blogg: http://siliiins.blogg.se/
- Ellen - tävlingsryttare

Så fin!

Svar: 👍
Sandra Wickström

2017-04-11 @ 15:29:50
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0