7/9 2016 Harry Barry

Vad gör vi med Harry Barry då?
Jo han tränar på, han får skogsturer, går på banan och hopptränar. Snart ska vi starta en P70 i fälttävlan, wiiiie spännande.


Senast vi var på stubben fick vi lite bilder på honom.

Jag har ju en ständig läxa av Tessan från hoppningen och det är att göra/rida honom kvickare. I måndags sa hon att det märks på honom att vi tränar på läxan, kul!





Ute på stubben tycker han det är lite extra kul att jobba :)



Här har jag fått fart på honom och då kom .om ett litet bus i form av ett bocksprång :)
Syns på mig att vi har kul. Det är inte ofta jag ler på hästryggen sitter mest allvarlig. Varför vet jag inte för jag har ju roligt men jag koncentrerar mig... måste vara det.


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0