6/9 2016 Hoppträning igår

Igår var vi på hoppträning.
Vi som hoppade:
Ellen-Tivall


Matilda-Lady
 

Moa-Chanel
 

Mimmi-Collin


Carro-Cookie
 

Jag-Harry
 

En rolig grupp med många olika hästar och ryttare! Vi jobbar med distanser och räknar språng mm. Jättebra det behöver jag lära mig. Harry har blivit kvickare och mer hinderklok så det går framåt!


Collin
Collin fortsätter att imponera. Han har höjderna i sig men behöver lära sig att spara på sig. Mimmi fick kämpa för att hitta rätt distanser mm. då Collin gärna drar på mellan hinder. Kanske dags att jag klättrar upp och försöker mig på hoppningen på honom också.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0