21/9 2016 Matteus 683

Det blev ett pass på Matteus igår också.

Vi gick in på banan och jag värmde som om vi skulle tävla och sen red jag igenom programmet. Fick se att det fanns en galoppfattning från skritt i programmet och det har vi inte tränat så det fick jag prova. Döm om min förvåning när han tog hjälpen direkt! 




 
Sen har vi detta med varierad steglängd i programmet... jag har inte kunnat träa det ordentligt för vi har fått ta en medelväg med matteus träning. Matteus har ju gått i en flock med damer så han kom tillbaka tunn. Vi fick då prioritera att han gick upp i vikt före träning. 

Jag ser det som en seger att vi ens kan rida Championatet till helgen! 


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0