20/9 2016 Min tävlingsdag i söndags

I söndags var det ju omgång 2 i eliten. Jätte kul. Jag har ju inte ridit eliten innan.
I ett tidigare inlägg finns film från dagen.

När vi tog ut Money Boy så var han väldigt glad och ville komma igång.

På väg mot framridningen.

Inne på framridningen så rasade Boyans mage totalt. Han blir nervös tror jag när han inte tävlar ofta.

Ni ser ju vilka fina bakskydd han fick....

Svansen rengörs

Skrittar fram


Jag lyckades att hålla hans hals lite längre och mer rund än jag gjort ett tag.

Det är så roligt att rida när han är med mig till 110 % och allt känns lätt :) :)

Mot tävlingsbanan

Väntar på våran tur
 
Det gick ju bra. Individuellt vann vi klassen på 69,433% och laget Särö RF blev 2a denna omgången också. heja Särö!

Elin, Emma, Moa, Cornelia och jag  (Nina fattades denna omgången)

Kung Boy

 

Kommentarer
- J.

Ni är sååå himla fina tillsammans!! =) =)
Grattis till vinsten! :D

Svar: Tack :)
Sandra Wickström

2016-09-20 @ 09:02:51
- Anneli A

Stort Grattis 🤗

Svar: Tack 😚
Sandra Wickström

2016-09-20 @ 09:28:55

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0