17/9 2016 Fredag

Då var det helg igen :) 

i går fredag så var det skola och hemma 16.00 sen så jobbade vi på med hästarna. 

Moa jobbade med Valentina och hon gillade att få komma igång.

Bella verkar trivas bra med Valentina så en ihopsläppning är nära.

Jag red Money Boy ett pass på stubben. Hade fokus på att inte dra ihop halsen på honom och jag upplever då att han blir lång vilket han egentligen inte är. Det är nog därför jag vill dra ihop honom för att han känns lång.

 
 
Mimmi red ut på Harry
Det var uppskattat av Harry att rida ut och komma igång igen efter minivilan. Han var verkligen värd en vila efter förra helgens lyckade fälttävlan! 
 
Sista hästen för mig blev Matteus.
Vi jobbar på med kondition och styrka. Han är alltid rolig att rida. Skrittade av honom runt travbanan och då blev han lite busig när han fick 4 fina stons uppmärksamhet. 
 

 





Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0