14/9 2016 Harrys första fälttävlan

Den 10 september var vi i Hermanstorp för att försöka oss på en fälttävlansstart. Spännande värre!

Här kommer en film från alla delar. Be nice!


Ni måste ha överinseende med ryttaren som kände sig väldigt grön.... var ett tag sen jag red en fälttävlan men va roligt det är! Med en ponny som Harry är det väldigt tryggt trots hans brist på erfarenhet.

Jag och Moa startade efter varandra :)  Här ska vi in på framridningen

Värmer

På dressyrbanan

Framhoppning inför banhoppningen

På hoppbanan

Värmer inför terrängen

Mot starten


Väntar på start i terrängen

Starten har gått

Efter ettan bryter Harry ut mot höger och det kan ni se på filmen....

I slutet på banan:

Harry galopperar in mot sin tredjeplats!

Prisutdelning

Nu längtar jag tills vi kan starta nästa fälttävlan!
Tack Veronica för att jag får utbilda och tävla Harry!
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0