13/9 2016 Matteus

Matteus utvecklas bra just nu. Han har ju varit så tunn att vi inte kunnat jobba 100 med honom men vi närmar oss...

Ni kan se att han fyllt ut det mesta utom baken men den kom sist när han var hos oss sist också. Blir ridningens jobb att fylla ut den.

Bilderna är från i torsdags den 8 september.

Jobbar mycket med Matteus på stubben. Mycket galopp för att bli stark.

Jag känner nu att han börjar stärka sig i galoppen för nu tar han i med bakdelen och vi "svävar" längre i luften i sprången. Jag hoppas verkligen att jag hinner få Matteus fint i form inför Championatet som är snart. Skor ska på och vi ska ta hjälp av Emma nåt pass innan :)

 

Kommentarer
- Matilda

Hej!
Det är så att jag ska snart starta min första nationella tävling men jag är inte helt säker på hur det går till vid anmälan.. Ska man fylla i sina två kval i meddelande rutan? Eller hur gör man? Skulle vara jättesnällt om du ville förklara hur man gör! :)

Svar: Ja du skriver dina kval i meddelanderutan. Det är allt. Lycka till! Kram
Sandra Wickström

2016-09-13 @ 15:21:57

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0