13/9 2016 Måndag

Ny vecka och den börjar med fint väder, gött!

Jag velar fram och tillbaka med om jag ska fortsätta blogga. Blir väl nåt inlägg om dagen nu så får vi se. Inte kul att läsa på nätet en massa skitprat och osanning om familjen.

Jag hoppade upp på Metod igår :)

Tror att vi ska byta nosgrimma och ev bett på honom. Konditionen kommer sakta men säkert och han är väldigt trevlig att jobba med.


Hoopy fick sen ett pass på stubben.
 

Money Boy helklipptes igår och jag hann med en joggingtur.

 

Kommentarer
- Anonym

Förstår att det inte är kul att höra/läsa osanningar som oftast beror på avundsjuka. Du är duktig så sträck på dig i stället och fortsätt med det du gör! Det är de för människorna som förlorar på sitt skitprat i längden!

Svar: Det tar på humöret tyvärr.
Sandra Wickström

2016-09-13 @ 09:57:16
- J.

Fortsätt blogga!!! Jag älskar att läsa din blogg och få följa med på din resa :) :) Och extra mycket eftersom du är så sjukt duktig, talangfull och extremt ödmjuk (Vilket fler borde vara..)


Svar: Tack snälla! Fortsätter som nu så får vi se.
Sandra Wickström

2016-09-13 @ 11:00:02

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0