8/10 2016 Lördag

Vi började dagen med stalljobb som vanligt sen så började vi rida.

De hästar som gick idag.
Money Boy
Matteus
Metod
Harry
Hoopy
Collin
Chanel 
Carisma

Jag började rida Money Boy i terränghagen. Boy var riktigt fin nästan direkt från start


Finns inte så mycket att säga om passet mer än att jag värmer och rider honm lösgjord. Noga med att ha längre hals och inte ställa för mycket. 

Förvänd galopp är lösgörande.
 
 


Tränar på längningar
 


I kväll har Nina Jenemark kommit och ställt sin fina ponny Charles WE hos oss över natten. De ska precis som jag tävla i morgon. Önskar hon bodde närmare. 

 
 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0