31/10 2016 Våran söndag

Söndagen började med en uteritt på runt 2 tim. Vi var 8 ekipage som gav oss ut i skogen i det soliga fina vädret. Så kul att träffa Ida & Simba igen <2´3

Sen var det dags för Matteus som fick galoppera på travbanan. Härliga liten ponny!

Sen skulle det fotas i det fina vädret och vad händer? Jo det blir mulet :)

Jag red ett pass på en ganska svår Money Boy. Det var svårt att få honom lösgjord, här gäller det att inte bli arg och irriterad utan försöka sig på olika övningar för att få det att lossna. Blev till att ställa honom utåt det sista då lossnade det.

Som jag sagt några dagar nu så börjar jag få ordning på traven nu...
 

Sen var det Collins tur.

 
 

Kommentarer
- Ida

Det var kul att träffa dig igen också<3 Tack för en supermysig förmiddag!

Svar:
Sandra Wickström

2016-10-31 @ 10:43:38

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0