22/10 2016 Tack för era fina kommentarer

Tack för era fina kommentarer på detta inlägget.

Mamma har skrivit till ledningen för ponny angående förbundsträningarna. Mailet har tyvärr inte skickats till oss nåt som de beklagade.

Angående Elmia så har vi inte tagit kontakt med någon om detta. Deras info om tävlingen kanske inte stämmer helt 100. Jag och Money Boy får titta på. 

Jag vet inte varför vi alltid lyckas hamna utanför men jag får väl rida ännu bättre helt enkelt! 


Jag vet att Boy inte har världens flashigaste gång men han är lösgjord och han är otroligt lydig. Vi kämpar på med traven som är den svåraste gångarten. 

 

Kommentarer
- Anonym

Ni är så fina Sandra så var stolt o sträck på Dig 😀 Liselotte ❤️❤️

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra Wickström

2016-10-22 @ 19:59:49
- Anneli A

Ni är lika fina som alla de andra ... bara kolla på resultaten ... nu vinner i längden !! Du är så fantastisk Sandra ...glöm inte de 😘❤️

Svar:
Sandra Wickström

2016-10-23 @ 00:30:35

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0