14/10 2016 Hoppträning Matteus

Igår var vi 3 st som hopptränade för Pernilla på terrängbanan. Vi som tränade:
Moa med Valentina


Alexandra med Tindra


Jag med Matteus


Det börjde med att Matteus skulle ridas av Pernillas 5-åriga son Frank innan vi skulle börja. Matteus vilade på onsdagen så han var pigg. Gissa om vi blev förvånade när han så försiktigt gick runt med Frank i skritt och trav medans Pernilla höll han på lina!!!

När jag satt upp så var han så sprallig att det var svårt att stå still först... det kallar jag klok barnponny.

Värmer

Tyvärr så började det skymma så korten är inte så bra. Tack och lov har vi ju hindrena hemma för om vi skulle åka på träning så skulle det vara mörkt och inga kort alls. 

 


Jag skulle verkligen vilja starta Matteus i en P70 fälttävlan men jag är ju för gammal för B-ponny men man kan rida utom tävlan. Hoppas det kommer någon pay and cross eller nåt liknande i vår. 

Jag älskar verkligen denne lille man! 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0