13/10 2016 Tränat Collin

Igår tränade jag Collin för Emma.

Vi började med att få fram honom ordentligt för skänkeln och att passa så att han inte går bakom.

Jag tycker det är svårt att veta exakt var han ska ha sitt huvud men det kommer. Han spände till någon gång men det fick jag hjälp med direkt. Tänk vad bra det är att ha ögon på sig som direkt ser vad som behöver göras.

Nu kan han åka med sällskap, stå lugnt och stilla på lastbilen och äta när den andra hästen rids. Jag väljer dock att börja med Collin än så länge och låta den andra hästen vänta.

Nöjd med prinsen!

 

Kommentarer
- Caroline och unghästen Stina

Alltså, han är ju bara för snygg! Och du är så cool; rider allt mellan B-ponny till storhäst, gör allt mellan dressyr och fälttävlan. Så himla duktig!

Svar: Tack snälla 😙
Sandra Wickström

2016-10-14 @ 16:11:57
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0