12/10 2016 Tisdag

Igår så var det full fart när vi kom hem från skolan och jobb.

Jag hoppade upp på Collin och red ett pass med bommar på backen. Vi var på hoppträning i måndags och jag ville fortsätta på det Mimmi påbörjade. Collin blir så väldigt taggad så fort det kommer ut hinder och bommar så Mimmi fick jobba mycket i måndags på att få honom i sin ram och lyssna på henne. Jag kunde igår ha honom där jag ville och han behöll sitt lugn. Skönt när polletten trillar ner.

Moa-Valentina, Mimmi-Hoopy och Carro-Metod gjorde samma övning och det gick bra. Valentina kör på i rasande fart så det är fullt upp för Moa i sadeln kan jag säga.


Mimmi fyllde ju år så vi firade henne på kvällen med god tårta!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0