12/10 2016 Förslag

Ni får gärna komma med förslag på vad man ska skriva om.

Tack på förhand!

 

Kommentarer
- Emelie

Jag tycker din blogg har utvecklats :) Mer detaljer om Träningspassen vet jag att jag önskat tidigare, och det tycker jag det är nu :) Däremot kan jag tycka det är liiite mycket bilder ibland, man får scrolla och scrolla och scrolla.

Nu är jag inte inne och kikar dagligen, men har du någon planering för vinterträningssäsongen? Passar du på att lägga in lite vila? Det gör jag :P

Svar: Tack
Sandra Wickström

2016-10-13 @ 09:04:34
Blogg: http://exaequestrian.WordPress.com
- lovedelight.blogg.se

Nyfiken på hur träningsscheman ser ut för hästarna, hur många ggr per vecka, vilken typ av träning vilka dagar och så. Och vad gör du för lösgörande övningar? Älskar att läsa din blogg!! 😃 Du är grym Sandra!!!

Svar: Tack :)
Sandra Wickström

2016-10-13 @ 11:18:53
Blogg: http://lovedelight.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0