8/11 2016 Måndag

Nu har min praovecka dragit igång. Jag praoar på Stuteri Humlegården så det är full fart.
Jag har också deras hingst hemma på våran gård så han jobbas det lite med också.

Igår fyllde jag 15 år. Det är med lite blandade känslor för det är bara ett år kvar med Money Boy.
Jag kommer fortsätta rida ponny såklart men man får ju inte tävla internationellt efter 16 år. Jag önskar så att jag hade en ponny till som Boy.

Mina födelsedagspresenter
Från mamma och pappa:
Moppekort
Moppe

Schabrak och lindor från fam Malmberg (Ellen ni vet)
bild från i fredags när vi skulle träna innan Lag-SM

Biobesök av Moa

Ögonfransfärgning från mamma och pappa också

Benlindor från Annas lindor (Majas mamma)

Mormor och farmor har jag inte träffat än så det kan ju komma nåt från dem också. :)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0