6/11 2016 Stolt!

Sandras mamma här.
Sandra har genomfört sitt första Lagsm i dressyr och det är med blandade känslor vi avverkade 2 klasser. En fin Money Boy som reds bra av Sandra men tyvärr galoppinslag i alla travlängningar. Dåligt betalt procentmässigt som tyvärr de flesta råkade ut för.

Sandra lyckas trots tårar och uppgivenhet ladda om till kuren och genomför ett fint program. Jag stod bredvid spyfärdig och hade en enda önskan... att längning ska sitta och det gör den! Hon blir så glad att hon gör en till på sista uppridningen som inte ska vara egentligen 😎

Jag är så stolt över min i morgon 15-åriga kämpande dotter.

Jag är så glad att vi tagits emot med öppna armar av Särö RF! Tack.

Jag är så tacksam till alla verkliga vänner som stöttar! Ingen nämnd ingen glömd.
Stort tack till Anneli och Magnus som tagit hand om oss som värsta VIP-gästerna!

Nu ska vi vinterträna och kommer tillbaka och ger de medtävlande en match 2017 hoppas vi.

Grattis Maja med familj till ett kval på fina Sören plus ett fint nyförvärv!

//Marie


Kommentarer
- Anneli A

Tack själva ❤️De var trevligt att få rå om er 😉 Sandra red så fint o man ser verkligen hur dom utvecklats tillsammans ❤️

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2016-11-07 @ 00:14:46
- Malin

Sandra är verkligen en kämpe och en hjälte! Och det visar hon gång på gång! Särskilt när det gäller. Ni är bäst! Hela teamet!!! Kram

Svar: Tack -Sandra
Sandra Wickström

2016-11-07 @ 06:58:54

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0