29/11 2016 Ren skär lycka!

Igår åkte jag och mamma till ridhus med Collin och Boyan. Vi var lite nervösa om Collin var ren eller inte. Hemma har han sett ren ut men man vet aldrig.

Började med att lina honom i båda varven och såg ingenting. Helt fantastiskt eftersom han var halt förra måndagen. Satt sen upp och det kan ni se här, be nice!


Lyckan jag kände går inte att beskriva!
Han var mer jämn i fram när jag red och driver bättre bak.
Fin på micklemtränset och inte ett dugg tjafsig i munnen. Blivit 100 gånger bättre i munnen men det fanns lite kvar vilket inte var så konstigt.
Han sökte sig neråt som jag verkligen fått jobba med för att han trycker uppåt med nacken.

Jag hade kunnat rida i flera timmar igår men det hade inte varit speciellt snällt när han stått i en vecka.

Tänk ändå att hoven kan påverkas så illa... vi skodde om honom i torsdags och han är ren för blotta ögat redan på fredagen. Vilar till och med igår och är ok igen.

Tack och lov så har vi bra vänner som ställer upp direkt när det behövs. Stort tack till alla berörda för att ni alltid finns där för oss!
 

Kommentarer
- Anneli A

Underbart ..❤️

Svar: Jaaaa :) <3
Sandra Wickström

2016-11-29 @ 09:53:12
- Erika Pettersson

Skönt att han blev bra igen så snabbt. 🙂

Svar: Ja det är det verkligen!
Sandra Wickström

2016-11-29 @ 17:36:38
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Olivia

Åh vad skönt!! Ni är så fina!

Svar: Tack :)
Sandra Wickström

2016-11-30 @ 07:15:01
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0