22/11 2016 Målsättning

Just nu så har vi kollat bakåt på 2016 utifrån målen jag hade för mig och Money Boy och jag kan säga att vi uppnådde målen med råge! Inte kunde väl jag tro att vi skulle rida NM 2016... vilket år vi haft, tack Money Boy!

Nya mål funderar jag på inför 2017 med Money Boy, Collin och Hoopy

Jag fungerar bäst om jag har tydliga mål för mig och hästen.
Vi skriver ner målen så att man har dem på pränt och lätt kan titta på dem så man hittar fokus snabbt.

Sätter mest de större målen på pränt skulle jag skriva ner alla små mål så tror jag att jag skulle missa över hälften. Kortsiktiga mål ändras också oftare.

Nu håller vi alla tummarna att planen håller för 2017 och vet ni vad om det inte skulle göra det är det inte hela världen heller.

Hur gör ni ,sätter ni mål?

 

Kommentarer
- JenniferDressage.e

Ja jag brukar också sätta mål, blir mycket lättare att fokusera och roligare då tycker jag. Just nu är dock min häst skadad så får se om vi kommer igång till nästa säsong eller om jag kanske hittar en annan häst att tävla. :D

Svar: Ja mål är bra för fokus! Håller tummarna att din häst blir bra snart
Sandra Wickström

2016-11-22 @ 12:00:59
Blogg: http://www.jenniferdressage.se/
- Lovisa Magnusson

Jag har följt din blogg ett tag nu och vet att du för ett tag sedan skrev att du var hos en kiropraktor (eller liknande?). Jag har varit hos en sjukgymnast eftersom jag gick omkull med en häst och sedan dess haft problem med skulderbladet, men fortfarande inte löst det. Han/hon som du var hos, är det någon som du kan rekommendera och vem var det i så fall? Vill du inte svara i kommentarsfältet, så får du gärna maila mig! Vore supersnällt!! <3 Kram.

Svar: Hej!
Det var prat om kiropraktor i våras när jag åkte av med huvudet före och fick hjärnskakning. Tyvärr fick vi aldrig någon tid sen rann det ut i sanden. Han jag skulle gått till heter Magnus Lindholm i Skara tror jag det var. Han ska vara bra. Lotta vår eq kan också människa så vet du nån eq nära fråga dem. Hoppas du blir bra snart ❤ Kram Sandra
Sandra Wickström

2016-11-22 @ 22:03:37
Blogg: http://lovisamagnusson.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0