31/5 2016 Att ge andra

Jag kan frivilligt erkänna att jag (vi hemma) ofta blir bränd i nåt man tror var vänskap.
Det är så vanligt att man utnyttjar folk för att ta sig fram, usch blir nästan illamående när man tänker på det.

Man vill ta del av våra träningar tex men helst bakom ryggen så det kommer fram på andra sätt till oss.

Man får hjälp med det ena efter det andra gratis och sen orkar de inte ens hälsa.... det verkar alltid finnas en roligare vän bakom nästa sväng...
Kan lite förstå att man vill vara med där det finns pengar och mycket fin utrustning som kostar skjortan det är säkert lockande men man kan ju inte hänga med sen ju. Roligare än hemma såklart där man får jobba för framgången och där man lärt sig att utrustningen måste passa men den behöver inte kosta en förmögenhet för att ta sig framåt.
Bildresultat för att bli trampad på bilder

Man kan bevisligen trampa på oss så att man får komma fram med sin häst.

Usch, jag blir så ledsen!


 
 

Kommentarer
- Ida

Är jag delaktig i detta😕❤️ Blir alltid nervös när du skriver sådana inlägg! Ni är ju hur goa som helst❤️

Svar: Absolut inte! <3
Sandra A.W

2016-06-01 @ 08:01:22

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0