26/5 2016 Kommentarer på nätet

Mina föräldrar särskilt min mamma pratar alltid om att man ska vara ödmjuk och hjälpsam.... om man tex får en som man själv uppfattar som dryg kommentar någonstans och jag blir arg/ledsen då vill man ju ofta "ge tillbaka" . Det får jag under inga omständigheter göra för då påpekas det direkt att man inte vet om det är drygt menat eller våran tolkning tex.

Bra eller dåligt?
Ja jag tror de har rätt mina föräldrar men ibland vill man bara svara tillbaka. Frustrerande ibland kan jag erkänna.

Oftast är det nån tråkig kommentar om nån ponny som får mig bli arg/ledsen men de står mig närmast hjärtat också.

Jag förstår att man kan vara avundsjuk till viss mån men man behöver ju inte häva ur sig vad som då eller?
Gillar man tex inte hästen jag rider skriv inte det.... det är väl synd om mig i så fall som inte får rida nåt bättre eller? Det är ju jag/vi som jobbar i motvind enligt din åsikt eller?!

Hur ser ni på det?



 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Du får inte ta åt dig av negativa kommenterar dom är som du skriver bara avundsjuka och väljer du o svara tillbaka med en dryg ton så får dom mer glädje!

Bättre o svara trevligt för då blir dom paffa eller inte svara alls :)

Svar: 👍❤
Sandra A.W

2016-05-26 @ 21:03:06
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0