24/5 2016 Uttagna till NM i dressyr

Jag och Money Boy är uttagna att få representera Sverige på Nordiskt Mästerskap i dressyr i Finland 28/6-3/7 !!!!

Jag är så glad men samtidigt väldigt förvånad att vi fick erbjudandet särskilt efter helgen "stolpe ut".

Finns ingen jag älskar mer än min fina Money Boy! <3 <3 <3


Detta slår alla mina mål jag satt upp för oss för 2016.

Detta innebär nog tyvärr att jag får ge upp min plats på Falsterbo då man rider 5-6/7 och det blir mycket långa resor för kungen.

Sökes: sponsorer
Det verkar vara vansinnigt dyrt att åka utomlands och tävla. Vore ju hur tråkigt som helst om man inte kunde pga eknonomin!
 

Kommentarer
- Moa N

Åhh va kul bästa du! Det kommer gå hur bra som helst,ni är helgrymma ❤❤

Svar: tack bästa Moa ❤❤
Sandra A.W

2016-05-24 @ 08:14:28
Blogg: http://www.nouw.se/moanordenberg
- Anonym

Grattis!

Svar: tack :)
Sandra A.W

2016-05-24 @ 09:05:07
- Erika Pettersson

Du ska ta de du känner är bäst för dig o ger dig mest! :)
Men ge inte upp din plats på Falsterbo förens du vet att du kommer iväg till finland. 😊

Svar: ok :)
Sandra A.W

2016-05-24 @ 13:07:24
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- J.

Grattis!!!!! 😄 👍 ⭐
Ni kommer rocka fett 😁

Svar: Tack! är nöjd om vi rider på godkända procent
Sandra A.W

2016-05-24 @ 15:06:30
- Caroline och unghästen Stina

Wow! Ni är så duktiga! Håller alla tummar för att ni kommer iväg!

Jag la ut en blänkare om att du söker sponsorer bland Linn Olssons kommentarer. Hon vill ju jobba med att hjälpa ryttare att bygga sina varumärken, så hon kanske kunde öva på dig? ;)

Svar: tack! mamma och pappa gör allt de kan. Tack snälla du som tänker på mig/oss. ❤❤❤ kram
Sandra A.W

2016-05-24 @ 20:20:39
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
- Ida

GRATTIS!! 🎊🎉❤️ Ni är bara bäst! Och det kommer att gå sjukt bra för dig och Boy i framtiden vad ni än väljer❤️❤️

Svar: tack ❤❤❤❤
Sandra A.W

2016-05-25 @ 07:57:49
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Alltså ni är ju bara för grymma ♥

Svar: Tack snälla! <3
Sandra A.W

2016-05-25 @ 09:00:40
Blogg: http://elfstrands.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0