19/5 2016 Varför tävla?

Varför tävla?

Långsiktigt
Jag tävlar för jag vill bli bäst i världen och det är enda sättet att mäta sig.
Jag tävlar mot mig själv-jag vill se hur bra jag kan bli tillsammans med min häst


Kortsiktigt
Jag tävlar för att se att vi utvecklas i rätt riktning. Tävlar mot mig själv men måste ut mot andra för att se var vi ligger.
 
Viktigast med mitt tävlande?
Att tävla med en häst som vill och trivs med tävlingslivet.
Att jag fortsätter att vara min viktigaste motståndare.
Jag vill tävla med alla hästar vi utbildar för det är ett sätt att mäta att vi är på rätt väg. Ridning hemma blir aldrig som på tävling.


Hur tänker du?

 
 
 
 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0