7/3 2016 Känns så skönt

Att tävlingen med Money Boy gick så bra i söndags känns fantastiskt skönt. Att komma ut på de nationella tävlingarna är ju nåt helt annat än lokal/regional.

Jag kunde visa upp en häst som tagit vinterträningen på rätt sätt och utvecklats. Så nöjd.
Efter 2 stora dippar i självförtroendet så behövdes denna starten känner jag nu för min egen del.

Jag känner att jag och Boy utvecklas hela tiden och vi blir sakta bättre och bättre tillsammans. Skönt att visa att vi kan.


Stort tack till bästa groomen ever Mimmi <3 
Tack också till Anneli Alfredsson (Carismas ägare) som kom och hejade på! <3


Man är ju inte direkt lång....
 

 

Kommentarer
- Anneli Alfredsson

Tack själv ... De var jättekul att se er live ... Så duktiga !! Jättefin ponny du har ❤️

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2016-03-07 @ 18:04:53

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0