5/3 2016 Vad gjorde jag utan Emma?

Ja vad skulle jag göra utan Emma? 

Igår tränade vi för Emma igen och det märktes på Boy att dagen innan tog på bästa sätt för han var fin direkt.

Mamma filmde lite.
Be nice!


Boyan blir starkare och starkare och jag måste hela tiden följa med honom med min ridning och det är inte det lättaste kan jag säga. När jag väl får till det Emma säger så känner jag ju att det blir så mycket bättre och jag tappar honom inte hela tiden i framförallt traven. Traven är svår men kul att rida. 

 

Kommentarer
- Ida

Gud vad fin han är!❤️ Du är så sjukt duktig! När man ser filmen sitter man med ett leende på läpparna hela tiden😘 Ni är GRYMA❤️❤️

Svar: Tack snälla Ida ❤❤❤
Sandra A.W

2016-03-06 @ 07:37:48

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0