31/3 2016 Hoppning igår - filmer

Igår var det hoppning på schemat hemma. Jag hoppade inte utan stod på backen då jag inte vill riskera att tugga grus igen än. Joggade Boyan senare sen i alla fall.

De som hoppade:
Moa-Diamant
Mimmi-Carisma
Malin-Lille Måns
Carolina-Matteus

Här kommer filmer på våra tjejer. Malins runda visar jag inte för jag vet inte om hon vill det. Be nice!

Carolina & Matteus


Visst har han blivit duktig?! Det är första gången han hoppade med någon annan än mig och det gick strålande.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moa & Diamant


Moa som knappt ridit Diamant innan hoppade honom riktigt bra! Ramlade av 1 gång för Diamant svängde åt ett håll och Moa åt andra ;) Ingen skada på Moa tack och lov. Diamant är känslig om ryttaren tappar balansen där uppe. Visst bär han upp lång ryttare bra?! Moa är ju 1,74 och Manten är ca 1,60
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mimmi & Carisma


Här går det undan kan jag lova! Sitter man på henne får man inte tveka utan på nästa hinder!
Mimmi ler från öra till öra när hon rider denna häst :)
Fattade högergalopp i värmningen och hon tog den utan problem och rullade på, framsteg!

 

Kommentarer
- Felicia

Trevlig ekipage! :D
Och såå roligt att du har ett sådant härligt mål som OS, kämpa på jag tror på dig kram!! :D

Svar: Tack! ❤
Sandra A.W

2016-03-31 @ 10:27:36
Blogg: http://nouw.com/feliciaorrstenius

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0