29/3 2016 Påskdagen-Hästhagen

På påskdagen var det dags för FEI Ponnykür.
Jag var väldigt oförberedd på detta för jag åkte ju i backen och kunde inte rida i förra veckan. Jag flyttade skrittpiruetten lite men det blev inte så bra för jag var rätt på det, så galoppfattningen blev sen.

Vi fick ihop 71,750% och blev 5a :)

Be nice!

Domarkommentarer:
Domare H: Plus för galopp, mjukt och trevligt, lite mkt transportsträckor i trav
Domare C:
Domare M: Trevligt harmoniskt ekipage. Mjuk och trevlig uppvisning. Medryckande musik!
 
Prisutdelning!
På fotot: överdomare Christel, Vendela, Klara, Ellen och jag
 

Kommentarer
- Anneli A

Jättefint 👌🏼👌🏼👌🏼

Svar: tack!
Sandra A.W

2016-03-29 @ 16:38:21
- Matilda

Fin kür kul med ett litet annorlunda upplägg att börja med skritten! :)

Svar: tack! ❤
Sandra A.W

2016-03-29 @ 20:51:09
- Emelie

Nyfiken fråga, men varför har alla hjälm på sig på prisutdelningarna? Om de ändå är avsuttna menar jag...

Svar: man ska ha det enligt Tr. lite trist med avsnitten prisutdelning.....
Sandra A.W

2016-03-30 @ 08:12:55
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0