10/3 2016 Onsdag=hoppning

Igår efter skolan så var det läxläsning för min del och det är inte kul. Ibland undrar jag hur man ska kunna ha ett liv vid sidan av skolan?!

Det var onsdag och det innebär varannan vecka att det är träning för Frank Kutscher. Jätte kul att träna för honom men man måste tåla att han är på en mycket och det låter ofta och mycket om jag säger så.

Jag hade Olga för första gången och det var lite svårt att hitta hur jag ska rida henne för att få ett bra flyt. Fick bra hjälp så nästa gång går det säkert bättre. Olga hoppar ju utan att tveka på det mesta men igår slog hon i framben i en bom och rev och då blev hon lite försiktig. Klok ponny!

Carro och Olga

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0