8/6 2016 Min tisdag

Jag och mamma var hos Anette med Money Boy.
Boy är fortfarande svårriden efter EQ och jag vill verkligen att det snart är bättre.

Det tar tid att komma igenom och att han släpper spänning i nacken och i munnen bl.a

Igår jobbade vi mycket med att komma åt honom så att han jobbar mer med ytter bak. Svårt men oj så fin han blir när jag kommer åt det. Hans ytter bak måste påminnas om att jobba lite mer.

Fokus låg också på galoppfattningarna.Vi ska få bort att han vill dra sig lite lång släppa ner ryggen och blir efter med bakbenen. Jösses vilka fina fattningar det blev när jag kom åt bakbenen.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0