6/6 2016 Harry och jag tävlade hoppning

Jag startade Harry Barry igår i en Ld+
Harry sköter sig bra men jag fick ingen bjudning. Lite trött kanske efter 2 rundor i lördags på hans 1a tävling någonsin. Vi fick 2 stopp men direkt efter hoppade han fint. Ev kan solen stört honom men jag vet inte hundra han kändes motig innan hindren. Nya tag snart igen. Kul att hoppa! 

I lastbilen och görs i ordning

Rider fram


Här var det extra bra att pausa!
 

På framhoppningen

På banan

Det här kommer bli en bra fälttävlansponny tror jag. 

Ska bli skönt med sommarlov så man kan lägga 200% på träning av hästarna. Harry ska få gå mycket galoppintervaller. 
 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0