3/6 2016 Vi fick mycket gjort

Här kommer lite foto från igår på banan

Moa & Carisma
Moa jobbar mycket med att Carisma ska vänta på henne och inte stressa. Vilken otrolig skillnad på henne sen för några månader sen. Lite rund om magen igen. 


Mimmi & Olga 4 år
Olga fick prova min Tekna-hoppsadel och det är den som ligger bäst på henne just nu så den får det bli :)
 


Moa Chanel och Mimmi Vera red ett pass i skogen. Det blev galopp en sträcka :) Vera gillar att ligga bakom någon då trampar hon på bra. Vera har inte hittat framåtbjudningen än men vi jobbar på!

Mimmi linade Nogge. 

Carro red Harry på banan. 

Diablo linades.  


Jag och Hoopy

Inga problem med trav över bommar på böjt spår här i alla fall!



In i galopp och sen tyckte Hoopy vi skulle trava :) 
 

Jobbar på samling i galopp för att orka ner i ett enkelt byte. Han måste förstå vad jag vill och det börjar han göra nu. Guldstjärna för det jobbet igår. 
 
Testar slutor, han fattar vad han ska göra nu och gör det man ber om. En helt annan rörlighet i honom nu efter EQ-besöket för 2-3 veckor sen. Hela bogen har breddat sig och ger mer rörlighet. Inte lätt att sätta benen där jag vill när man har låsningar. 
 
Härliga Hoopy!


 

Kommentarer
- Sanna

Vilka härliga bilder - sååå fantastiskt fin Hoopy är :)

Svar: Det är han verkligen!
Sandra A.W

2016-06-03 @ 11:45:33
Blogg: http://www.sannajohansson.com
- Caroline och unghästen Stina

Så fina bilder! Du och Hoopy är så fina ihop! Du ler på nästan varje bild, och han är så himla maffig!

Svar: Tack snälla. Han vore fin till din häst ;) ❤
Sandra A.W

2016-06-05 @ 19:52:41
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0