2/6 2016 Hoppning

Igår hade vi hoppträning hemma.
Vi som hoppade var:
Carolina - Harry Barry
Moa - Chanel
Mimmi - Olga
Sandra - Hoopy

Vi gjorde ett hästbyte i slutet av passet så Mimmi hoppade Hoopy och jag hoppade Barry några språng också.

Moa & Chanel
Chanel taggade till ordentligt igår när dt blev lpite höjd på hindrena, härliga häst!


Carro & Harry
Harrys debut på 85 cm och det klarar han galant, han lotsas runt på bästa sätt av Carro

Mimmi & Olga
Som en katt över hindrena, hon gör allt lekande lätt! Svåraste med Olga just nu är sadel, hon har ändrat sig i kroppen sen i vintras plus lite gräsmage.

Jag & Hoopy
Jätte rolig ponny som man kan göra allt med.

Mimmi & Hoopy
Här blir det lite mer höjd på hindrena (95cm)

Jag & Harry
Hästbyte till Harry. Han tar sig an hindrena på ett bra sätt.
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0