22/6 2016 Svar på kommentar

Lovise skrev:
Vilket är ditt favorit-dressyrschabrak? Har bäst passform, håller efter tvätt, ligger bra under sadeln... :)

Tack för din kommentar! Jag ska visa 3 st som jag gillar. Jag är ingen utrustningsnörd men dessa vet jag tål tvätt efter tvätt och de är lika fina.

Jag är väldigt nöjd med 2 st Mias schabrak som jag har. Bla. är Särö RFs ett Mias :)

Detta schabark från Protector är nytt (tvättat 1 gång) och jag gillade det direkt. Sponsrat av Mörk & Söner

Sen har jag favoriten..... Jacson schabrak (sponsrat från Lilla Veterinärinrättningen) är suveräna. Har tvättat dem massor av gånger och de är lika fina tvätt efter tvätt!
(fattar inte varför bilden blev upp o ner)

Vill bara säga att dessa är bra och ligger still under sadeln men det är ju den som sitter i sadeln som påverkar ritten inte schabraken ;) 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0